Tavaly mutatta be a Honda az S660 névre keresztelt roadster koncepciót, most azonban olyan hírek érkeztek a japán vállalattól, hogy az apró termetű élményautó sorozatgyártásra érett. 
Visszatér a Honda törpe-roadstere 1
Visszatér a Honda törpe-roadstere 15
Nevét 660 köbcentis, háromhengeres motorjáról kapta amit turbófeltöltőn keresztül lélegeztetnek. Összesen 64 lóerős teljesítménye nem tűnik soknak, de alacsony tömege miatt – mindössze 900 kilogramm – élvezetes vezetést nyújthat a nyitott tetős modell. Az S660 közvetlen elődjének a Beat tekinthető, középmotorjával és hátsókerék-hajtásával igazán radikális jószágnak számított, ami igaz lehet az utódra is.
Az S360, az S500 majd 1966-ban az S800 a mai napig emblematikus modelljei a japán márkának.

Az S360, az S500 majd 1966-ban az S800 a mai napig emblematikus modelljei a japán márkának.

A Beat annak idején hivatalosan soha nem hagyta el szülőföldjét, az S660 esetében azonban nincs kizárva egy exportverzió kifejlesztése. Ehhez azonban alapvető módosításokra lehet szükség, elsősorban az ütközésvédelmi szabványok teljesítése érdekében. Ugyanakkor a Beat maga is a múltból táplálkozott: a Honda a hatvanas évek elején kezdett kísérletezni a kistömegű, apró motoros sportkocsikkal. 
Visszatér a Honda törpe-roadstere 17
Visszatér a Honda törpe-roadstere 18
Bennfentes információk szerint a Honda távlati tervei között van az 1,0 literes blokkal szerelt S660, és egy tisztán elektromos árammal hajtott változat piacra dobása is. Mindez persze attól függ, hogy milyen fogadtatása lesz a 660 köbcentis verziónak. 

Visszatér a Honda törpe-roadstere 19