Ma sincs elveszve az a vásárló, aki mindenképpen Rolls-Royce kabrióban szeretné múlatni perceit, ám a Drophead Phantom rendkívül nagy és rettentően drága jószág. Elérkezettnek látták tehát az időt, hogy vászontetőt emeljenek a Wraith fölé, ami jó 15 százalékkal lehet olcsóbb a Phantomnál. 

A kémfotókat elnézve a stílus ugyanaz lesz; viszonylag meredeken emelkedő hátsó szélvédő után egyenes vonalú tetőt formál a helyére feszített vászon; a tetőt lenyitva elképzelhető, hogy a Phantomnál megismert teakfa borítással találkozhatunk. Az orr-rész újdonsága a Ghost (a Wraith limuzin-párja) ráncfelvarrásánál bevezetett, LED-es nappali világítás; nem nagy dolog, de a Wraith egyelőre még nem kapta meg: a prototípus arról tanúskodik, hogy ez nem sokáig marad így. 
A motorral nem variálnak, ha már a Wraith a márka legsportosabb modellje: a 6,6 literes, ikerturbós V12 633 lóerőt és 800 Nm nyomatékot bocsát a pilóta rendelkezésére. Dőreség volna ugyanakkor ugyanazt a dinamikát elvárni, mint amire a kupé képes: hozzávetőlegesen két mázsával lesz nehezebb a 2,3 tonnás Wraith-nél a Drophead; a 0-100 km/órás gyorsulás alighanem így is öt másodpercen belül megoldható. 
Jön a kicsi Rolls-Royce kabrió! 1
Jön a kicsi Rolls-Royce kabrió! 11
A kabrió 2015-ös premierjével nem érnek véget az izgalmak a Rolls-Royce-rajongók számára: hamarosan érkezik a Phantom utódja, és jön a sokáig elvetett, ám most mégis kegyeikbe fogadott szabadidőjármű.