Nem volt M1, de volt helyette M135i: ezzel vigasztalták magukat a rajongók a legkisebb benzinmotoros BMW első szériája kapcsán. A kupé neve most már 2-essel kezdődik, és végre megkapja az igazi, teljes értékű M-kezelést, amint arról ezek a fotók is tanúskodnak. 

Az M2 alapját értelemszerűen az M235i adja, amely a maga 326 lóerejével, 450 Nm nyomatékával, 5,0 másodperces gyorsulásával eleve nem gyenge jószág. A hírek szerint azonban az M2 sokkal többet tud majd: legalább 355 lóerőt ígér a gyár. A nagyobb teljesítmény kézi, automata vagy DSG váltón keresztül jut majd el a hátsó kerekekre, felárért részlegesen önzáró differenciálmű is kerül a hajtásláncba. 
Az itt látható prototípuson feltűnőek a szélesebb nyomtávot sejtető szélesítések, a 19 colos kovácsolt keréktárcsák öblében az M3-tól átvett fékrendszer dolgozik. A kötelező optikai vadítás elemei a négyes kipufogóvég, a módosított tükörházak, az aerodinamikai szett; talán még a motorházfedelet is lecserélik egy powerdome-os kivitelre. 
Ha nagyon viszket a tenyered, mégis azt javasoljuk, rendeld meg az M235i-t, az M2 ugyanis várhatóan csak másfél év múlva került piacra, nagyjából 50-55 ezer eurós áron
Tíz százalékkal erősebb, szélesebb és látványosabb lesz a széria eddigi csúcsmodelljénél a BMW M2.
Célegyenesben a BMW M2 13