A közelmúltban bemutatott Boxster és Cayman GTS után a 911-es széria is megkapja a maga erősebb, gazdagabban felszerelt kivitelét. A 911 GTS a 4S és a Turbo közé sorol be; a 3,8 literes, hathengeres szívómotor teljesítménye akár 455 lóerő lehet.
Akárcsak a többi GTS modellnél, alapkivitelnek várjuk a Sport Chrono csomagot és az aktív felfüggesztést. Az autó külső megjelenése néhány lényeges ponton változik: újak a fényszórók, az első és hátsó lökhárító, valamint a GT3 stílusát idéző, központi kipufogó.
A 911-nél nagyobb piacra számíthat a Cayman GT4, amely a hírek szerint erősebb lesz az alap 911-esnél.
A név a GT3-rea rímel, anélkül, hogy megzavarná a vásárlókat, mint ahogy az optikai elemek is a csúcs-911-est idézik: hatalmas légbeömlők az első lökhárítón, keskeny LED-es nappali fények, masszív első légterelő és öles hátsó szárny teszi összetéveszthetetlenné az autó megjelenését. Szintén a GT3 hozadéka lehet a dupla kipufogó, a hétfokozatú DSG sebességváltó.
A motor ugyanaz lesz, mint a GTS-ben használt, ám teljesítményét 335 lóerőről tovább növelik; nem elképzelhetetlen, hogy a 355 lóerős álomhatárt átlépve erősebb lesz, mint a belépő szintű 911!