A Ferrari negyedéves igazgatósági gyűlésén Luca di Montezemolo elnök ismertette az év első három hónapjának eredményeit. 

Ahhoz képest, hogy a régi California már nem, az új, turbómotoros modellvariáns (kép alább) még nem kapható, kiváló eredményeket ért el az olasz sportautómárka. A cég bevételei elérték a 620 millió eurót (189,2 milliárd Ft), ami 12,5 százalékkal magasabb a tavalyinál. Az üzemi eredmény 80 millió euró (24,4 milliárd Ft) volt, a nettó nyereség 5 százalékot emelkedve elérte az 57 millió eurót (17,4 milliárd Ft) volt. A cég nettó pénzügyi helyzete rekord magas másfél milliárd euró (457,7 milliárd Ft) volt, csaknem kétszer annyi, mint 2012 azonos időszakában. 
Kevesebb autót adtak el, többet kerestek 1
Kevesebb autót adtak el, többet kerestek 9


Mindezt úgy érte el a cég, hogy kevesebb autót adott el a tavalyinál. Luca di Montezemolo tavaly májusban bevezetett stratégiája működik: az eladások korlátozásával vonzóbbá és értékesebbé tették a márkát, így a vásárlók hajlandóak többet fizetni az autókért. 
A tavalyi első negyedévben eladott, több mint 1800 autó helyett idén márciusig csupán 1699 Ferrarit (-6%) vehettek át az ügyfelek. Átrendeződtek ugyanakkor a piaci viszonyok: az USA-ban (494 db) 8, Angliában 3 százalékkal nőttek az eladások. A közel-keleti piac 6 százalékkal nőtt, Japánban csaknem megkétszerezték a forgalmat (71 helyett 128 db). Olaszországban hosszú évek pangása után 13 százalékkal emelkedett (63 db), Németországban ugyanakkor egynegyedével esett (133 db) a forgalom.
A Ferrari forgalomarányos megtérülése 13 százalék volt. 
„Éves eladásainkat mindenképpen hétezer darab alatt szeretnénk tartani, miközben megerősítjük cégünk pénzügyi helyzetét. Ez minden eddiginél nagyobb kihívást jelent, hiszen komoly beruházásokat eszközöltünk az utcai autók és a Forma-1 terén egyaránt” – mondta di Montezemolo.
Kevesebb autót adtak el, többet kerestek 10