Vajon miért nyújtana be a német szabadalmi hivatalhoz egy elektromos töltőoszlopot, egy fél 911-est és a kettőt összekötő kábelt ábrázoló rajzot a Porsche, ha nem azért, hogy bejegyeztesse leendő, konnektoros hibrid hajtáslánccal szerelt sportkocsiját? 

Részletek nem állnak rendelkezésre, és egyelőre még az sem bizonyított, hogy nem csak egy unatkozó gépész skiccéről, hanem valódi, gyári grafikáról van szó. Másfelől viszont az emissziós normákat a Porschénak is tartania kell, és egy benzin-elektromos hajtáslánccal érezhetően csökkenthetnék modellflottájuk átlagos károsanyag-kibocsátását. 
Korábban már felmerült híresztelések szerint a 911 Turbo S és a Panamera egyaránt megkaphatná a 918 Spyder vegyes tüzelésű rendszerén alapuló, csökkentett teljesítményű hajtásláncot. Az elektromotor érezhető többletet tehetne hozzá a modell teljesítményéhez; a gyári 560 lóerő helyett akár 740-et is tudhat a 911 PHEV – az egész koncepcióját még emésztenünk kell. 
A 911 hibrid 2017 körül kerülhet a szalonokba.