A 340 kilogrammos jármű jelenleg ötven-nyolcvan kilométert tud megtenni 3 kWh teljesítményű, lítiumion akkumulátorával, de egy nagyobb akkucsomag beszerelésével (erre az autó fel van készítve) a hatótávolság 180-250 km-re módosul. A kétszemélyes, mindennapi városi használatra fejlesztett, könnyen manőverezhető SZEIectra 20 lóerős, állandó mágneses szinkronmotorja teljesen győri fejlesztés, az autó végsebessége 80 km/h.

A jármű megépítésének célja a saját fejlesztésű elektromos hajtáslánc, akkumulátor csomagok, vezérlőelektronikák és irányítórendszerek kipróbálása a forgalomban. A teljes járműirányítás és kommunikációs rendszer az egyetem nyitott fejlesztése, amely lehetővé teszi fejlett külső technikák csatlakoztatását a hajtás- és irányításrendszerhez.

Az autó bemutatása mellett az egyetem háromnapos szakmai konferenciát is tartott, ezen kiderült, hogy a Járműipari Kutatóközpont egy teljes, a környezeti terhelést csökkentő közlekedési rendszer létrehozásán dolgozik. A projekt célja egyebek mellett a légszennyezés előrejelzése forgalmi és időjárási adatok alapján. A kutatások az Európai Unió által támogatott, több mint 950 millió forintos projekt keretében valósulnak meg.