Tizenhat leendő autóipari formatervező hat hónap alatt hozta létre a Škoda első „gyakornoki autóját”, és meg kell hagyni, jól sikerült.

A fiatalok a Citigo Sport modellt vették alapul, egyliteres, 75 lóerős motorral, pirossal varrott, háromküllős bőrkormánnyal, fehér-piros műszerfallal, zenére reagáló LED-es hangulatvilágítással. Kívül nem aprózták el a módosításokat: dupla kipufogóvéggel, 16 colos kék keréktárcsákkal, kék-fehér fényezéssel és kézzel formázott, méretes hátsó légterelővel dobták fel az optikát.
A lényeg persze a tető, pontosabban annak hiánya. A képről az persze nem derül ki, hogy ez a hiány átmeneti vagy végleges – azaz hogy kapott-e valamiféle felhajtható tetőszerkezetet a Citijet, vagy tisztán kabrió üzemmódban használható. A csapott hátsó oldalablakból, no meg az ülések mögötti bukókeret és a hátsó szárny közötti teret teljesen kitöltő panelből, amely egy gigantikus hangszórónak ad helyet, inkább az utóbbira következtetünk, bár ez annak fényében, hogy várhatóan úgysem fogják gyártani az autót, majdhogynem mindegy is.