Ma még igen szegényes a C-osztály motorkínálata, de amikor kiteljesedik, akkor is komoly teljesítménylépcsőre számítunk az egyelőre ismert legerősebb, 333 lóerős, hathengeres „civil” motor és az AMG csúcsverzió között, amely az AMG GT sportkocsi vadonatúj, négyliteres V8-as blokkját kapja meg, és közel 490 lóerős lesz.
A két modell között bőségesen akad hely egy köztes variánsnak – ez volna a C450 Sport, amely a C400 imént említett hathengeresének a tuningolt kiadását kapná meg, optikailag pedig AMG stíluselemekkel javítanák. A C450 Sport várható teljesítménye 355 lóerő, ami nem nagy ugrás, ám ahhoz elég, hogy maga mögé utasítsa nem csak az Audi S4 kompresszoros V6-osát (333 LE) vagy a BMW 335i soros hathengeres turbómotorját (306 LE), de a közelgő Jaguar XE feltöltött V6-osát is (340 LE).
A C450 Sport 2015 elején hátsókerék-hajtással lép színre, de egy éven belül érkezik a 4Matic változat is. Az itt látható, immár álcázatlan prototípus is ezek közül való. Az AMG optikai csomag látványosabb aerodinamikai elemeket, kétszínű felnit, dupla kipufogóvéget jelent; emellett a fékeket is nagyobbra cserélik.