Ahhoz képest, hogy Kína az 508 legnagyobb piaca (tízből három autót ott adnak el, mégpedig helyi gyártásból), a távol-keleti megapiac csak jövő év elején kapja meg azt a ráncfelvarrott szériát, amelynek hivatalos előpremierjét most tartotta meg a Peugeot.
Az európai piacokon már szeptember elején debütáló, megújult 508-ast nem lesz nehéz felismerni. Függőlegesebben álló hűtőmaszkjában mostantól ott feszít a márka oroszlánja. Két oldalán minden funkciójukban LED-es lámpatestek világítanak, és a motorházfedelet is átrajzolták, kisebb az emelkedése.
Hátul vadonatúj, nagyobb lökhárító különíti el jobban a csomagtartót, és a hátsó lámpatestek tájolása is közelebb került a vízszinteshez.
A modern, letisztult megjelenés a beltérben folytatódik. Eltűntek a nyomógombok, és megjelent helyettük egy 7 colos érintőképernyő, a középkonzolon fedeles tárolórekesz kapott helyet. A műszerek rajzolata elegánsabb lett, a felszereltség pedig továbbra is magas szintű: kulcs nélküli nyitás és indítás, négyzónás (!) klímaberendezés, vakításmentes fényszóróvezérlés, elektromos parkolófék, JBL audiorendszer ad okot a büszkeségre; az opciós listán újdonság a holttérfelügyelet és a tolatókamera.
Az érintőképernyő adta lehetőségeket egy sor online információs szolgáltatással aknázza ki a Peugeot, üzemanyagárakról, parkolóhelyekről tájékoztat, étteremajánlót ad a funkció.
A hajtáslánc-kínálatban megmaradtak a régről ismert dízel, illetve dízel hibrid lehetőségek. Egyetlen újdonság a 156 lóerős 1.6 THP motort váltó, 165 lóerős 1.6 THP, ami amellett, hogy start-stopos, teljesíti az Euro 6-os normát, sebességváltóként pedig a normál kézi váltó mellett egy új fejlesztésű, hatfokozatú automata is társulhat hozzá.