LiveWire, azaz feszültség alatt lévő vezeték: így nevezte el látványos tanulmányát a Harley, amely vagy a hosszú távú túlélését, vagy a márka hirtelen halálát biztosította be ezzel a motorkerékpárral. 

Eleve nem úgy néz ki a motor, mint egy Harley; modernebb, agresszívabb, teljesen más vevőkörhöz szól – nyilván nem véletlenül, mert az easy riderek nem hangtalan, rezgésmentes járművekre vágynak. Ez viszont egy streetfighter, egy elvileg csupasz sportmotor. Elvileg, mert a HD tervezői bölcsen futurisztikus burkolat alá rejtették az elektromos hajtáslánc nem túl romantikus megjelenésű elemeit. 
Nem dübörög, csak sziszeg 1
Nem dübörög, csak sziszeg 13
Teljesítményét tekintve persze lehet, hogy jobb lett volna egy merev cruiser-vázba beépíteni a villanymotort, hiszen 74 lóerős teljesítményével nem ígérkezik a sztrádák bajnokának, noha az erőforrás hatalmas nyomatéka (71 Nm tekintélyes érték a motorkerékpárok világában) révén négy másodperc alatt gyorsítja 100 km/óra sebességre a motort. 
A száguldással egy baj van: nem tart soká. A hatótávolság egyelőre kiábrándító 80 km, és mivel egy motorkerékpáron nem igazán van hely arra, hogy plusz akkucsomagokat helyezzünk el, itt leginkább csak az akkumulátor-technológia fejlődése hozhat áttörést. Igaz, a Harley világszerte magas árai által behatárolt vevőkör talán még ezt is hajlandó (és képes) volna megfinanszírozni.
A Harley egyelőre egy roadshow keretében hordozza körbe az USA-ban elektromos motorkerékpárját, hogy felmérje a fogadtatást. Ha kedvezőek a vélemények – nos, mivel nem ígértek semmit, még akkor is eldönthetik, hogy mihez kezdenek ezzel a legkevésbé sem harley-s, mégis rettentően vonzó jószággal.
Nem dübörög, csak sziszeg 14
Nem dübörög, csak sziszeg 15