Egy- helyett kétszemélyes lesz: nagyjából ennyi lényegi eltérést látunk felfedezni a tavaly júliusban, a goodwoodi sebességfesztiválon leleplezett tanulmányautó és a most bejelentett, idén ugyanazon a rendezvényen debütáló sorozatgyártású verzió között. 
Annak idején meggyőződéssel mondtuk, hogy az F-type Project 7-ből soha nem lesz szériagyártású autó, még akkor sem, ha szellemi ihletadója, a D-type versenyautó idén ünnepli 60. születésnapját. 
Minden idők legerősebb és legfürgébb utcai Jaguarja lesz az egykori D-Type előtt tisztelgő, mindössze 250 példányban épülő Project 7.
Megépíti radikális versenyautó-tanulmányát a Jaguar 25
Nos, tévedtünk. A Jaguar Land Rover hirtelen nagyon aktívvá vált Special Operations csapata, akik egyedi ügyfélmegrendeléseket és extrém átépítéseket hivatottak teljesíteni, kitett magáért, és életre keltette a radikális sportautót. 
Nem is akárhogyan, hiszen míg a koncepció tavaly 550 lóerős motort kapott, ennek teljesítményét mostanra felhúzták 575 LE-re. Ez több, mint bármi, amit a Jaguar eddig az utcára szabadított, és mivel az autó mindössze 1585 kiló, a 0-100-as sprint csupán 3,9 másodpercig tart. 
A végsebességet a Jaguar furcsa szokása szerint 300 km/órában maximálták (hiszen ott már minek, főleg, ha a leggyorsabbat építik meg). Mindenesetre alaposan felkészítették a száguldásra az autót: alapáras az aktív elektronikus differenciálzár, a karbon-kerámia fékrendszer és a fékvezérelt nyomatékvektor-szabályozás. A megfelelő aerodinamikáról egyedi szénszálas kiegészítők gondoskodnak – a maximális leszorítóerő 177 százalékkal nagyobb, mint az F-type roadster esetében. 
Apropó, légáramlás: a csomagot 3 centivel alacsonyabb szélvédő, a vezető feje mögött elhelyezett, légterelő kúp (ld. D-type), új első lökhárító, hátsó diffúzor, állítható hátsó szárny teszi teljessé. 
Megépíti radikális versenyautó-tanulmányát a Jaguar 26
És igen, a tanulmány sisaktartója helyére beszereltek egy második ülést, saját bukókerettel, hiszen igazán nem elvárható, hogy tehetősék senkivel ne osztozhassanak a mindössze 250 embernek kijutó élményen, és senkinek ne tudják megmutatni a sorszámozott plakettet, amelyet Ian Callum, a Jaguar főtervezője látott el kézjegyével. 
Ha már utas is van, csomagtartónak is kell lennie; igaz, a 196 literes üreget részben elfoglalja az összehajtható szükségtető, de akkor is.
Megépíti radikális versenyautó-tanulmányát a Jaguar 27
Megépíti radikális versenyautó-tanulmányát a Jaguar 28