Igazából ésszerű a fejlesztés, hiszen a Daciától a Volvóig szinte mindenki kínál hasonló, megemelt hasmagasságú modellvariánst. Ezek közös jellemzője a robusztus megjelenés és (a kevés számú kivételtől eltekintve) az összkerékhajtás hiánya.
Elméletileg a Toyota Auris padlólemeze alkalmas az összkerékhajtás beépítésére (rokon alapokon nyugszik a RAV4), de nem valószínű, hogy ebben a méretosztályban valódi, mechanikus 4×4 rendszert alkalmaznának, a fejlesztés nem érné meg. Elképzelhető ugyanakkor egy olyan hibrid variáns, ahol kiegészítő villanymotor hajtja a hátsó tengelyt – de még valószínűbb, hogy az Auris terepese megmarad fronthajtásúnak, és csak a látványra, no meg a magasabb üléshelyzetből adódó praktikumra gyúr.
Az álcázás ellenére kivehető az enyhén módosított hátsó lökhárító, és várhatóan az orr-rész, valamint az oldalfal alsó széle is módosul valamelyest.
Mindez azonban nem sokat számít, mert az autó, bár itt az ötajtós verzióban tesztelik, sokkal logikusabb választás volna a Touring Sport kivitelben. Noha ennek ellenkezőjére is van példa (rögtön ott a Volvo V40 Cross Country), ferdehátú helyett inkább kombiként népszerűek ezek a típusvariánsok.
Hogy végül milyen lesz, hogy hívják, és milyen hajtáslánccal kínálják, remélhetőleg még a nyáron kiderül.
Képek: Inautonews