Átrajzolt fényszórók, módosított alsó beömlők, kerek ködfényszórók és a faceliftes M5 stílusában megrajzolt, erőteljesebb hűtőmaszk – vajon elég lesz ennyi ahhoz, hogy kikozmetikázzák a BMW legkisebb sorozatszámú modelljének esztétikai fiaskóját? 

Habár a képeken a csúcsmodell M135i látható – 18 colos keréktárcsáiról, ezüst színű külső tükreiről és kék féknyergeiről könnyű felismerni -, a változtatás minden bizonnyal a teljes modellcsaládra vonatkozik. 
Hátul még visszafogottabbak a módosítások, a gyár csupán a lökhárítót vélte fontosnak leragasztani ezen a tesztpéldányon. A lámpák maradnak. 
Szebb lesz a BMW 1-es (reméljük) 1
Szebb lesz a BMW 1-es (reméljük) 11
A beltérben várhatóan megjelenik az új, keskeny küllős M-Sport kormány, és gazdagodik a felszereltség – muszáj neki, hiszen a Mercedes A-osztály és az Audi A3 egyaránt újabb eresztés nála. A frissítésen átesett BMW 1-es család már ősszel bemutatkozhat a közönség előtt, a forgalmazás az év végén, 2015 legelején kezdődhet meg.