Az F12 SP (Special Projects) America új első és hátsó lökhárítókat kapott, a hosszú motorházfedél belépő éléhez közel három légbeömlő nyílást vágtak, tisztelegve a hatvanas évek nagy csodája, a Ferrari 250 GTO előtt. A felhúzott far szintén ezt a nagyszerű autót imitálja – hiába, a világ legdrágább autóját nem kínos másolni. 
Az utastér változatlan, ahogy a motortérben sem számítunk módosításokra: maradt a 740 lóerős, 690 Nm nyomatékú V12-es motor, a hozzá csatlakozó duplakuplungos sebességváltóval. A gyorsulás ez esetben 3,1 mp, a végsebesség meghaladja a 340 km/órát. 
Az árakról nem beszél a Ferrari, úriemberek között így illik ezt. Az azért biztos, hogy az autó számottevően drágább, mint a durván 70 millió forintért kínált F12 Berlinetta, de talán annyira azért mégsem, mint az állítólag egymilliárd forintért gazdát cserélt F12 TRS. Bár tulajdonképpen még ez is lehet.
Nem pihen a Ferrari custom-részlege: az F12 TRS után újabb egyedi autót gyártottak egy tehetős ügyfél kérésére.
Újabb egyedi Ferrari bukkant fel 13