Még csak grafikán létezik, de ha ilyen lesz a valóságban, autósok tucatjait utalhatja be pszichiátriai kezelésre a Lumma Design legújabb munkája, amely a frissen bemutatott BMW X6-ból teremt vállalhatatlanul agresszív szörnyet.
A karosszéria oldalanként 5-5 centivel (!) szélesebb lett, a hasmagasságot csökkentették, az első lökhárító szénszálas műanyagból készült, akárcsak a légbeömlővel integrált küszöbtoldatok. Hátul is módosult a lökhárító rajta, a központi kipufogót elzárásra kellene ítélni közszeméremsértés miatt.
A gépházfedélben több a nyílás, mint az anyag. A központi légbevezető kürtő két oldalán légcserélő nyílásokat vágtak. Utóbbiak feladata a hőelvezetés, és bizony bőven akad munkájuk: az xDrive 50i modell 4,4 literes V8-asa, amely gyári állapotában 450 lóerőt ad le, a Lumma-féle kezelést követően 590 lóerővel pusztítja az elöl 295/30 R 22, hátul 335/25 R 22 méretű Vredestein Ultrac Vorti sportabroncsokat, a forgatónyomaték csúcsértéke 650-ről 850 Nm-re nőtt.
Ekkora teljesítménynövelésnek persze csak akkor van értelme, ha feloldjuk a 250-es sebességkorlátozást: a Lumma terepkupéja 295 km/órával képes száguldani. Gyorsulási értékek nem állnak rendelkezésre.
Az utastér stílusában követi a karosszéria-módosításokat: vaskosabb oldaltartású, oldallégzsákos sportülések, alumínium pedálok, és a karosszéria színét tükröző, hangsúlyos szegélyek és öltések emelik ki az X6-osok szürke tömegéből az autót, amely már akár 2015 tavaszán teljes életnagyságban bemutatkozhat.