A Fiat Chrysler csoport ausztráliai leányvállalata csábító promóciós játékot talált ki: a résztvevők letölthettek telefonjukra egy alkalmazást, amely a megadott időben megjelenített egy titkos telefonszámot, és az első tíz telefonáló negyedáron juthatott hozzá új Jeepjéhez.
Csakhogy a telefonszám egy nappal az akció kezdete előtt kiszivárgott. A cég azonnal intézkedett, de a nagy kapkodásban valamit elronthattak, mert a felhasználók jelentős része egyáltalán nem, vagy csak túl későn kapta meg a telefonszámot.
Sokan az ausztrál fogyasztóvédelemhez fordultak, mások egyenesen perrel fenyegették meg a vállalatot. A Jeep viszont mossa kezeit: „Megértjük, hogy sokan csalódottak, de az elejétől fogva lehetett tudni, hogy csak tíz nyertes lehet. Azokkal, akik panaszt tettek, felvesszük a kapcsolatot, hogy megnyugtassuk őket, minden szabályosan zajlott.” – mondta Mark McCraith, a cég marketing igazgatója.
A promóció kerettörténete szerint valahol a messzi távolban van egy eldugott márkakereskedés, ahol soha senki nem jár, és ahol negyedáron árulják az autókat. A játékosoknak egy sor feladatot megoldva ide kellett „eljutniuk” az alkalmazás segítségével.