Még áprilisban mutatta be a Nissan olcsó márkája, az indiai és orosz piacra szánt Datsun legújabb típusát, a lépcsőshátú Lada Granta átfazonírozásával született on-Dót. A név az orosz egyes szám harmadik személyű, hímnemű személyes névmásból (on), és a japán Do (módszer, mozgás) kifejezésből állt össze, magyarul ne tessék egybeolvasni, és megmarad fennköltsége.
Az on-Do műszakilag teljes egészében AvtoVAZ-produktum, a Nissan azonban nem csak a dizájnról, hanem a minőségbiztosításról is gondoskodott, így elképzelhető, hogy a legendás orosz minőségnél magasabb színvonalon tudják majd gyártani a 4,34 méter hosszú, 1,7 méter széles, 530 literes csomagterű szedánt.
Két éven belül 75 Datsun-kereskedést nyit Oroszországban a Nissan; kezdetben az eredeti tervek szerint huszonöt ponton lesz kapható a Togliattiban készülő, ezért idegen márkaneve ellenére hazaiként kezelt típus.