Levágta a tavaly bemutatott V12 Vantage S Coupe acéltetejét, és ezzel létrehozta fennállásának legütőképesebb roadsterét az Aston Martin.
A márka 573 lóerős, hatliteres V12-es motorjával szerelt Roadster 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 323 km/óra.
Ugyanakkor az autó könnyedén vezethető alacsony fordulaton is: 1000/perctől 510 Nm áll rendelkezésre, a csúcsnyomaték 620 Nm, ami hétfokozatú robotváltón keresztül jut el a hátsó tengelyre – a korábbi, hatfokozatú kézi váltónál 20 kilóval könnyebb az új egység. Az Aston Martin Vantage GT4, GT3 és GTE versenyautóiból átemelt sebességváltó villámgyorsan kapcsol.
Hogy a teljesítmény ne vesszen kárba, három fokozatban állítható lengéscsillapítók és menetstabilizáló elektronika, kétfázisú ABS, valamint változó rásegítésű szervokormány segít alkalmazkodni a helyzethez. A lassítást karbon-kerámia tárcsákra bízták, a kipufogórendszer egyenesen az extrém módon limitált példányszámú One-77 szupersportkocsiról származik.
Ehhez a sportos karakterhez a külcsínben is igazodik az Aston Martin. A hűtőrács alumínium helyett szénszálas kivitelben készül, a CC100 Speedster stílusában, a keréktárcsa tízküllős, kovácsolt darab, a karosszériát szénszálas elemek díszítik.
A karbon-kompozitok az utastérben is megjelennek, a műszerfaltól az ajtóbehúzóig, igazi különlegességként fekete pedálok kaphatók az autóhoz, de ezt leginkább a márka ismerői tudják értékelni.
Természetesen a V12 Vantage S Roadster is rábízható a Q-stábra, az Aston Martin egyedi átalakító-művészeire; a különleges műszerlapoktól az egzotikus kárpitokig bármi rendelhető.