Félig elegáns, félig sportos – egy rajzról mindezt nehéz megállapítani, de a Škoda közleménye szerint nem csak a VisionC kupé-limuzin tanulmány, hanem a márka motorsport-ágazata is hatással volt az új Fabia formatervére.
Valódi információk híján csak annyit tudhatunk az autóról, hogy elődjénél sokkal (9 cm) szélesebb és valamivel (3 cm) alacsonyabb lesz.
Belső térben mindig is erős volt a Škoda, a Fabia állítólag látványos és praktikus megoldásokkal örvendezteti meg a kategóriában szerényebb ötletekhez szokott vásárlókat.
Noha műszaki információkkal nem szolgált a cég, nem kell nagy képzelőerő ahhoz, hogy a Rapid hajtáslánc-kínálatát társítsuk az elődjénél dinamikusabb kiállású Fabiához. A motorválaszték gerincét közvetlen befecskendezéses turbómotorok adják; 1,2 és 1,4 literes benzinesek (86-122 LE), valamint 1,6 literes dízelek (86-105 LE).
Azt már korábban bejelentette a Škoda, hogy az új Fabiából nem épít RS sportverziót; az 1,4 literes, 180 lóerős motorral szerelt, DSG-váltós vadóc így utód nélkül marad.
Kíváncsi vagy, hogy néz ki valójában a Škoda Fabia? Az alábbi képre kattintva megtudhatod