További három évre meghosszabbította a Fiattal kötött beszállítói szerződését a Maruti-Suzuki, írja az IndianAutosBlog. A Suzuki globális modellpalettájában évek óta szolgálnak az 1,3 MultiJet különböző teljesítményű kivitelei; Európában jelenleg a Swift képviseli 75 lóerővel a négyhengeres technológiát. 

Időközben elkészült a Suzuki saját, 1,6 literes dízelmotorja, és készül egy újabb, fele ekkora blokk is, amely majd a Celeriót hajtja, ám a Suzuki továbbra is igényt tart a Fiat dízeljére. 
Marad az olasz dízel a Suzukiban 1
Marad az olasz dízel a Suzukiban 9
Az eredetileg 2015 áprilisában lejáró beszállítói szerződést így 2018-ig meghosszabbították, nagyjából azonos feltételek mellett. 
Európában aligha van nagy jövője a motornak, az indiai piacon azonban hatalmas a kereslet a dízel modellek iránt, így ott a bevált technológia költséghatékony gyártása meghatározó tényező. A Suzuki indiai leányvállalata, a Maruti tavalyi eladásaiból 33 százalékban részesedtek a dízel modellek; ez nagyjából 340 000 darab gépkocsit jelentett. A Swift ferdehátú, lépcsőshátú (Swift DZire) és három üléssoros (Ertiga; lent) variánsai mellett az SX4 és a Ritz (nálunk Splash) is ezt a motort használja. 
Marad az olasz dízel a Suzukiban 10