A német Automobilwoche értesülése szerint az Adamnál is kisebb, kifejezetten olcsó belépőmodellben gondolkodik az Opel. Nem véletlenül, hiszen Európában most viszonylag nagy a kereslet a megfizethető gépkocsikra. Ezt a piaci szegmenst hagyományosan a Chevrolet szolgálta ki a General Motorson belül, ám a márka távozásával felszabadult egy fontos rés, amit most az Opel tömhet be egy 10 000 euró alatti induló áron kínált modellel.
Karl-Thomas Neumann Opel-vezér a közelmúltban a Financial Times hasábjain beszélt elismerően a Dacia sikereiről, megemlítve, hogy a GM rendkívül érdekesnek tartja az ultra olcsó szegmenst. Ennek ellenére az érkező belépőmodell várhatóan nem a Renault-Dacia receptje szerint törekszik a költségcsökkentésre; az igazgató szavai azonban arra engednek következtetni, hogy a jövőben még elképzelhető, hogy még mélyebbre nyúlik árképzésében a General Motors.
A cégnek minden lehetőséget meg kell ragadnia a piaci terjeszkedésre, hiszen ambiciózus terveket dédelgetnek: 2022-re le szeretnék szorítani a Fordot az európai újautó-eladások ranglistájának második helyéről.
Az Opel jelenlegi legolcsóbb modellje a Suzuki Splash-sel rokon Agila; a nálunk nem forgalmazott modell németországi induló ára 10 785 euró.