A Viperához méltó, mitológiai nevet választott új alkotásának a teljesen egyedi autóépítésekre specializálódott Prefix. A Medúza (Medusza) eredetileg csodás szépségű leány volt, akárcsak két nővére, ám megsértették Pallasz Athénét, aki ezért olyan rúttá változtatta őket, hogy aki rájuk pillantott, kővé vált. 

Akárhogy nézzük, a Prefix Medusából nem nőnek kígyók, és kővé sem dermedtünk – ez szerencse, mert az autó igazán kívánatos, szemre való jószág. 
640 lóerős Medúza 1
640 lóerős Medúza 9
A motoros mozgatású vászontetőt állítólag nem csorbítja a csomagtartó kapacitását, lenyitva szépen simul be a fedőponyva alá, a tetejétől megfosztott Viper ugyanolyan kívánatos, mint a legutolsó, 2010-ig gyártott gyári roadster volt. Ezen kívül sorszámozott plakett, különleges padlószőnyegek, valamint a motorházfedél alatt elhelyezett, festett, x-alakú toronykitámasztás teszi egyedivé az autót; az utastér kidolgozását teljes egészében az ügyfélre bízzák. 
Különösebben ezek nélkül sem kellene aggódniuk a vásárlóknak, hogy szembe jön velük újdonsült autójuk: a Prefix egyelőre csupán tíz darab gyártását tervezi; az átépítés 35 000 dollárba (7,7 millió Ft) kerül, az autó árán felül, ami pont háromszor ennyi – a végösszeg tehát durván 31 millió forint.
Az átépítés a motort nem érinti; a 8,4 literes V10-es 640 lóerőt és 813 Nm nyomatékot állít elő, a hátsó kerekekhez hatfokozatú kézi váltón át jut el az erő. A kupé, és nyilván a kabrió is, nagyjából három másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet, a végsebesség 331 km/óra.
640 lóerős Medúza 10