A kifutó modell karakterét a márka legfrissebb arculati elemeivel javítja fel a Kia Sorento októberben debütáló, harmadik generációja. 

Hatalmas, krómozott hűtőmaszkjával sokkal inkább amerikai, mint európai hatást ébreszt a 4780 mm hosszú (előd: 4685 mm) autó, ami nem véletlen, hiszen a koreai központban megalkotott dizájnhoz jelentős inputtal szolgált a modell fő piacának számító Észak-Amerikában dolgozó formatervező csapat. 
Európának is volt ugyanakkor beleszólása a végső termékbe: az oldalfalon végigfutó törésvonalakon felfedezhető a Cee’d és a Sorento rokonsága. Szintén a márkaazonosságot erősítik az elülső pajzzsal összenőtt fényszórók, illetve a hátsó lámpatestek. 
Hivatalos fotón a Kia új szabadidőjárműve 1
Hivatalos fotón a Kia új szabadidőjárműve 9
A meredekebb, magasabbra felfutó orrhoz hosszabb motorházfedél, alacsonyabban (1700 helyett 1685 mm-en) futó tetővonal és feljebb húzott, markánsabb övvonal társul. A 80 mm-rel megnövelt, immár 2780 mm-es tengelytáv a helykínálat mellett a hétszemélyes autó kiállásán is sokat javít. 
A műszaki tartalomról egyelőre nem árulnak el részleteket, de az ígéret szerint javult a menetkomfort és a vezethetőség, valamint egy sor modern kényelmi és biztonsági felszerelés várja a vevőket. Hogy ezek micsodák, kiderül október másodikán, a Párizsi Autószalonon.
Hivatalos fotón a Kia új szabadidőjárműve 10