Hogyan kerül 707 lóerő egy ötméteres négyajtósban? Hát például mert kéznél volt az a motor, amelyet alig néhány hete a Challenger SRT Hellcat fedélzetén mutatott be a Chrysler. A 6,2 literes V8-as még a muscle carok világában is brutálisnak számít, nem csoda, hogy az egyébként jóval kevésbé feltűnő Dodge Charger orrában még nagyobb vihart kavar. 

Gyári kivitelű szedánok között nem találunk erősebbet, gyorsabbat a Dodge veszettséggel beoltott Charger SRT Hellcatjénél.
A világ legállatabb négyajtósa 43
Noha tuningcégek skrupulusok nélkül építenek be ennél jóval erősebb motorokat négyajtós szedánok orrába, az a helyzet, hogy a sorozatgyártású lépcsőshátúak világában jelenleg egyről sem tudunk, amely akár ezt a 707 lóerőt, akár az ebből adódó 328 km/óra végsebességet tromfolni tudná (de cáfolj ránk, ha valamit elnéztünk volna). 
A Charger SRT Hellcat egyébként valóban pokoli egy macska: noha első blikkre emlékeztet a mezei Chargerekre, csaknem minden karosszériapanelje új, ahogy a LED fényszórók, a gigantikus, 39 centis Brembo fékek, a 275/40ZR20 méretű Pirelli P Zero abroncsok (amelyeken 11,0 másodperc alatt futja a negyedmérföldet), vagy a nyolcfokozatú automata sebességváltó, amely 160 ezredmásodperc alatt kapcsol. 
A világ legállatabb négyajtósa 44
Mivel hétköznapi halandók kezében 707 lóerőnél még egy pohár nitroglicerin is biztonságosabb, a Dodge két különböző kulcsot ad az autóhoz: a piros korlátozás nélkül szabadjára engedi a teljesítményt, a fekete azonban alaposan lebutítja a kocsit. A fordulatszámot 4000/percben maximálja, a váltót második fokozatból indítja, törli a manuális üzemmódot, kiiktatja a kormányon elhelyezett váltófüleket és a rajtautomatikát, kikapcsolhatatlanná teszi az ESP-t, és minden menetdinamikai változót alaphelyzetbe állít. 
Utóbbiak között megtalálható az ötfokozatú üzemmódváltó, amely a normál állás mellett öko, sport, verseny és egyedi beállítást kínál. 
A nagy teljesítményhez megfelelő megjelenés és felszereltség társul: az átrajzolt külső mellett klasszikus, T-alakú váltókart, változtatható hátterű, digitális műszeregységet, 18 hangszórós Harman Kardon hifit és adaptív tempomatot kínál. Minden ülés, valamint a kormánykerék is fűthető, az első sportülések klimatizáltak.
A világ legállatabb négyajtósa 45
A világ legállatabb négyajtósa 46
A világ legállatabb négyajtósa 47
A világ legállatabb négyajtósa 48