Hogyan kerül 707 lóerő egy ötméteres négyajtósban? Hát például mert kéznél volt az a motor, amelyet alig néhány hete a Challenger SRT Hellcat fedélzetén mutatott be a Chrysler. A 6,2 literes V8-as még a muscle carok világában is brutálisnak számít, nem csoda, hogy az egyébként jóval kevésbé feltűnő Dodge Charger orrában még nagyobb vihart kavar.
Noha tuningcégek skrupulusok nélkül építenek be ennél jóval erősebb motorokat négyajtós szedánok orrába, az a helyzet, hogy a sorozatgyártású lépcsőshátúak világában jelenleg egyről sem tudunk, amely akár ezt a 707 lóerőt, akár az ebből adódó 328 km/óra végsebességet tromfolni tudná (de cáfolj ránk, ha valamit elnéztünk volna).
A Charger SRT Hellcat egyébként valóban pokoli egy macska: noha első blikkre emlékeztet a mezei Chargerekre, csaknem minden karosszériapanelje új, ahogy a LED fényszórók, a gigantikus, 39 centis Brembo fékek, a 275/40ZR20 méretű Pirelli P Zero abroncsok (amelyeken 11,0 másodperc alatt futja a negyedmérföldet), vagy a nyolcfokozatú automata sebességváltó, amely 160 ezredmásodperc alatt kapcsol.
Mivel hétköznapi halandók kezében 707 lóerőnél még egy pohár nitroglicerin is biztonságosabb, a Dodge két különböző kulcsot ad az autóhoz: a piros korlátozás nélkül szabadjára engedi a teljesítményt, a fekete azonban alaposan lebutítja a kocsit. A fordulatszámot 4000/percben maximálja, a váltót második fokozatból indítja, törli a manuális üzemmódot, kiiktatja a kormányon elhelyezett váltófüleket és a rajtautomatikát, kikapcsolhatatlanná teszi az ESP-t, és minden menetdinamikai változót alaphelyzetbe állít.
Utóbbiak között megtalálható az ötfokozatú üzemmódváltó, amely a normál állás mellett öko, sport, verseny és egyedi beállítást kínál.
A nagy teljesítményhez megfelelő megjelenés és felszereltség társul: az átrajzolt külső mellett klasszikus, T-alakú váltókart, változtatható hátterű, digitális műszeregységet, 18 hangszórós Harman Kardon hifit és adaptív tempomatot kínál. Minden ülés, valamint a kormánykerék is fűthető, az első sportülések klimatizáltak.