Ha nem lenne rajta álcázó fólia, talán fel sem ismernénk, hogy nem egy létező BMW jön velünk szemben: felső kategóriás sportmodelljének ráncfelvarrása során rendkívül óvatosan járt el a márka.
Elöl a fényszórók alatti területen módosították a lökhárító és a burkolatok formáját, csökkentették a dupla vese hűtőmaszk függőleges lamelláinak a számát. Hátul a csomagtérfedél rajzolata módosul (alighanem extra törésvonallal teszik vizuálisan szélesebbé, laposabbá az autót), és a lámpatestek körvonala is változhat. A képeken látható, M Sport csomagos Hatos tükörháza is eltér a megszokottól; újdonság a tükörházba integrált irányjelző.
Jelentős műszaki újdonságokra hiába várunk; a pletykák ellenére nem valószínű, hogy hibrid verzióval bővülne a kínálat. Sőt, a teljes motorválaszték marad a régi, természetesen apróbb módosításokkal, hogy csökkentsék a károsanyag-kibocsátást és növeljék a teljesítményt.
Az utastérben visszafogott frissítések, átrendezett ergonómia, frissített ConnectedDrive rendszer jelzi majd, hogy megújult autóban ülünk. Egészen biztos, hogy bővül a biztonsági rendszerek kínálata; az autóiparban ez most az aktuális hívószó, és a BMW-nek nem szokása elmaradni a versenytársak mögött.
Ami a 6-os kupé féltestvérét, a GranCoupét illeti, nem elképzelhetetlen, hogy bár nem szorul rá, a családi egység kedvéért szintén megkapja a frissítéseket. Hogy így lesz-e, jövő januárban, a Detroiti Autószalon kiderülhet.