Habár még nem mondták ki az utolsó szót, az októberben színre lépő, átdolgozott 458 Italia (várhatóan 458M néven) minden logika szerint turbómotoros lesz. Konkrétabban ugyanazt a 3,8 literes motort kapja meg, amelyet a California T típusban ismerhettünk meg, igaz, számottevően megnövelt teljesítménnyel. 

A váltás persze egy Ferrari esetében nem olyan egyszerű, hiszen a 458 félelmetes hangjával és azonnali gázreakciójával elkényeztette a vásárlókat. Ilyen példaképet pedig egy homlokegyenest más karakterű turbómotorral követni csak komoly erőfeszítésekkel lehet: a motorvezérléssel, a kipufogóval és a nyomatékszabályozással kell játszania a mérnököknek, ha valóban ezen az úton járnak. 
Másfelől viszont a feltöltött motor több mint meghálálná a rá fordított energiát: a jelenlegi V8-as 560 lóerejénél legalább százzal többet tudhatna az új erőforrás, jóval több forgatónyomaték mellett. 
Ez várhatóan 3,0 másodpercre szorítaná le a jelenlegi 3,4 másodperces gyorsítóképességet, a végsebesség elérhetné a 320 km/órát. A vevőkör számára aligha szempont, de mégis érdekes, hogy minden bizonnyal a 13,7 literes átlagfogyasztás is csökkenne. 
Optikailag nem lesz nehéz felismerni a 458M-et, hiszen megkapja a 458 Speciale dupla hátsó kipufogóját, az eddigi tripla, integrált végcső helyett. Az első kerékív mögött légkivezető nyílások fokozzák a leszorítóerőt, megváltozik a hátsó diffúzor.
Erősebb, takarékosabb turbómotorral szereli fel a sikeres 458 Italiát a Ferrari. Esztétikai változások is várhatók.
100 lóerővel erősebb lehet az új Ferrari 15