Miután kívülről már megmutatták, most az új Fabia belteréről is közzé tett némi információt a Škoda. 

Noha a Fabia nyolc milliméterrel rövidebb elődjénél, az utastér teljes hossza ugyanennyivel megnőtt. A fejtér is javult, ahogy a könyököknek is több hely jut elöl (+21 mm) és hátul (+2 mm) egyaránt. 
Bár a maga 315 literjével az előző Fabia csomagtartója sem volt apró, az új modell további 15 liternyi helyet kínál. A hátsó üléseket ledöntve 1150 literre bővíthető a hely, ráadásul a rakodás is egyszerűnek ígérkezik: a hátsó ajtónyílás 1098 mm széles, az ajtó 1915 mm-re nyílik fel. A csomagtérpadló 2 centivel szélesebb (96 cm), mint eddig. 
Pofás belülről az új Škoda 1
Pofás belülről az új Škoda 11
A műszerfalat eltérő tónusú, vízszintes sáv osztja meg, optikailag még szélesebbé téve a belteret. Alul kapnak helyet a klímaberendezés kezelőszervei és az audiorendszer külső csatlakozói, középen a VW-csoport szabványos multimédiás rendszerének átdolgozott gombsorokkal átvariált kivitele kap helyet – alapkivitelben vélhetően szokásos, nyomógombos CD-rádiót kapunk. 
A csúcskivitelű infotainment rendszer azonban igen okosnak ígérkezik: a Fabia is megkapja a MirrorLink technológia opcióját, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy okostelefonjukat a fedélzeti kijelzőről vezéreljék. Az autó és a telefon közötti kapcsolat kétirányú: a SmartGate technológia lehetővé teszi, hogy az autó bizonyos adattípusokat (üzemanyag-fogyasztás, átlagsebesség, költségek, stb.) egy ezek feldolgozására alkalmas alkalmazásnak wifi kapcsolaton keresztül átadjon. 
Pofás belülről az új Škoda 12
Emellett a szokásos okos ötletekben is bővelkedik a Fabia: az üzemanyag-betöltő nyílás fedelében jégkaparót találunk, a középkonzolon kialakított üreg optimális az okostelefonok tárolására, az ajtózsebekbe kukát kérhetünk, az ülések peremén hálós zseb segít elkerülni a káoszt. Összesen hét különböző helyen tárolhatunk fél vagy egyliteres palackokat a Fabia fedélzetén. A kalaptartó áthelyezhető, illetve csomagrendező funkció is rendelhető a raktérbe.