A Toyota még 2011-ben mutatta be a világpiacokra szánt szedánját, a Camry-t. Az észak-amerikai modelltől jelentősen eltérő típust kétféle benzinmotorral: egy 2,5 literes négyhengeressel, és egy 3,5 V6-ossal kínálták, az utastérben fém- és fahatású dekorelemek örvendeztették meg a konzervatív vásárlók szívét.
Most, három év elteltével a Toyota elérkezettnek látta az időt a globális Camry frissítésére. Elsősorban a modell megjelenése módosult, az autó közelebb került az eredeti, észak-amerikai rokonhoz. A konzervatív orrkialakítás merészre váltott, a keskeny szabású hűtőmaszkot LED-es elemekkel gazdagított lámpatestek határolják. A Corolla szedánra hajazó előd kerek ködfényszórója méretes keretbe költözött, az alsó légbeömlőt megnövelték.
Az utastér eddig is decensen elegáns volt; ezen csupán a műszerek módosításával, egy új kormánykerék beépítésével és modernebb tartalmat kínáló középkonzollal változtattak.
A motorkínálatról nem ejtett szót a Toyota, így feltételezhető, hogy maradnak a már megismert erőforrások, 180 illetve 272 lóerővel.