Honda FCEV Concept Genfben, 2014
Honda FCEV Concept Genfben, 2014
Fotó megosztása:
480 km-es hatótávot ígér egy tank hidrogénnel
480 km-es hatótávot ígér egy tank hidrogénnel
Fotó megosztása:
Takarékosságra optimalizált forma és szerelvények, a világítás természetesen LED-es
Takarékosságra optimalizált forma és szerelvények, a világítás természetesen LED-es
Fotó megosztása:
136 lóerő rendszer csúcsteljesítménye
136 lóerő rendszer csúcsteljesítménye
Fotó megosztása:
A futurisztikus forma bizonyos szempontból visszalépés a 2008-as, teljesen autószerű FCX-hez képest
A futurisztikus forma bizonyos szempontból visszalépés a 2008-as, teljesen autószerű FCX-hez képest
Fotó megosztása:
A tüzelőanyagcella mérete azonos teljesítmény mellett 1/3-dal javult a 2008-as FCX hidrogénautóéhoz képest
A tüzelőanyagcella mérete azonos teljesítmény mellett 1/3-dal javult a 2008-as FCX hidrogénautóéhoz képest
Fotó megosztása:
Toyota FCV Concept; Genf, 2014
Toyota FCV Concept; Genf, 2014
Fotó megosztása:
Az alapforma autószerű, de a részletek európai szemmel elég furák
Az alapforma autószerű, de a részletek európai szemmel elég furák
Fotó megosztása:
A Toyota régóta a mainstream autóipari jövőkép előtt jár egy brosúrával. Egy évtizede nyomják, hogy a hibridautó nem a jövő, hanem a hagyományos technológia szükségszerű optimalizálása csupán. A jövő szerintük a hidrogén
A Toyota régóta a mainstream autóipari jövőkép előtt jár egy brosúrával. Egy évtizede nyomják, hogy a hibridautó nem a jövő, hanem a hagyományos technológia szükségszerű optimalizálása csupán. A jövő szerintük a hidrogén
Fotó megosztása:
A Toyota hidrogénautója is a 100 kW (136 LE) teljesítményre van belőve
A Toyota hidrogénautója is a 100 kW (136 LE) teljesítményre van belőve
Fotó megosztása:
Takarékosságra optimalizált Michelin-abroncsra rakták
Takarékosságra optimalizált Michelin-abroncsra rakták
Fotó megosztása:
Sejtelmesen derengő likon mehet be a nagynyomású hidrogén
Sejtelmesen derengő likon mehet be a nagynyomású hidrogén
Fotó megosztása:
Láthatóan ezt a rücskös műanyagot szánták a kocsi legmarkánsabb részének, de hogy miért???
Láthatóan ezt a rücskös műanyagot szánták a kocsi legmarkánsabb részének, de hogy miért???
Fotó megosztása:
LED-ek adják a fényt, természetesen
LED-ek adják a fényt, természetesen
Fotó megosztása:
A Toyota FCV technikájának csupasz lényege. Hátul a hidrogéntank és az akku, elöl a cella, a teljesítmény-szabályzó, a villanymotor
A Toyota FCV technikájának csupasz lényege. Hátul a hidrogéntank és az akku, elöl a cella, a teljesítmény-szabályzó, a villanymotor
Fotó megosztása:
Cuki kis emblémás tanksapka a hidrogén-betöltőcsonkon
Cuki kis emblémás tanksapka a hidrogén-betöltőcsonkon
Fotó megosztása:
500 km-es hatótávot ígér a Toyota egy tankkal, a tankolás 3 percet vesz igénybe
500 km-es hatótávot ígér a Toyota egy tankkal, a tankolás 3 percet vesz igénybe
Fotó megosztása:
Hyundai ix35 FCV, Genf, 2014
Hyundai ix35 FCV, Genf, 2014
Fotó megosztása:
A Hyundai hidrogénautója némi utánajárással elérhető Európában bárki számára, kérdés, hogy tudja-e hol tankolni a kedves vevő
A Hyundai hidrogénautója némi utánajárással elérhető Európában bárki számára, kérdés, hogy tudja-e hol tankolni a kedves vevő
Fotó megosztása:
Saját fejlesztésű a hidrogéncella, az akku koreai gyártótól érkezik
Saját fejlesztésű a hidrogéncella, az akku koreai gyártótól érkezik
Fotó megosztása:
A jövő autójában is ekézheti majd a szaksajtó a pálcás motorháztető-kitámasztást
A jövő autójában is ekézheti majd a szaksajtó a pálcás motorháztető-kitámasztást
Fotó megosztása:
Itt tódul a tankba a nagynyomású hidrogén
Itt tódul a tankba a nagynyomású hidrogén
Fotó megosztása:
Kívül-belül zavarbaejtően autószerű a hidrogénes ix35
Kívül-belül zavarbaejtően autószerű a hidrogénes ix35
Fotó megosztása:
A tank is házon belül készül
A tank is házon belül készül
Fotó megosztása:
A tank is házon belül készül
A tank is házon belül készül
Fotó megosztása:
A Hyundai hidrogénautója pucéran
A Hyundai hidrogénautója pucéran
Fotó megosztása: