2,3 millió mobilparkolási tranzakciót hajtottak végre a felhasználók az új mobilfizetési rendszer július 1-jei indulása óta eltelt két hónapban. Ez 14 százalékkal több a tavaly július-augusztusihoz képest. A mobilparkolásból származó forgalom (az önkormányzatok és az állam számára megfizetett díjak összege) 982,3 millió forint volt, míg az autópálya-matrica és a HU-GO viszonylati jegyek értékesítésének forgalma 838,5 millió forintot tett ki az elmúlt két hónapban.
Az új rendszerhez ősszel négy új viszonteladó partner csatlakozik, így az autósok már tíz szolgáltató közül választhatnak. Az elmúlt hónapokban pedig több önkormányzat és magántársaság megkereste az üzemeltetőt a tulajdonukban lévő parkolók mobilfizetésbe bekapcsolásával kapcsolatban.
A társaság megerősítette, hogy a módosított parkolási rendeletnek köszönhetően augusztus 15. óta nem kapnak bírságot az azonos parkolási díjú zónák között tévedésből „átparkoló” autósok, mivel a kerületek parkolási társaságai közötti utólagos elszámolás is lehetséges.
Az Origo szerint a parkolóőrök döntik el, hogy hol büntetik meg a tévesen, de jóhiszeműen parkoló autósokat a körzethatároknál. A cég által üzemeltett informatikai rendszer ugyanis képes a tévedést korrigálni azzal, hogy az egyik cég parkolóőre lekérheti a másik társaság adatait is. Az már egy másik kérdés, hogy az adott önkormányzat mit mond alkalmazottjának, azaz, hogy a parkolási zónahatártól hány méterre kell már büntetni. Az utca túloldalán nem kell büntetőcédulára számítani az I. és II. kerület határát jelentő Csalogány utcában, de hogy egy merőleges keresztutcában hány méterre húzódik a határ, az nem ismert. Lehet, hogy 10 méter, de az is lehet, hogy 50.