További képek a galériában. Kattints a képre!
Ide kapcsolódó hír, hogy a Hir24 beszámolója szerint lefújták az M0-s régi pályájának felújítását az M6-os autópálya és az 51-es főút között. A 30-35 milliárd forintos beruházásról a döntéshozók ugyanakkor nem mondtak le: napirenden maradt az elhasználódott aszfaltburkolat betonra cserélése éppúgy, mint a nyolcvanas évek tervezési hibája nyomán púpos hárosi Duna-híd lebontása és teljes átépítése. Egyelőre nem lehet tudni, hogy mikor futnak neki újra a 11,5 kilométeres pályaszakasz felújításának.
Átépítése óta az M0 már levethette korábbi gúnynevét: halálút, de a máshol még számos igen veszélyes útszakasz van. Olvassa le a Vezess.hu összeállítását a világ legveszélyesebb útjairól. Kattints a képre!