A holland Vencert négy éve alapították. Hamarosan bemutatták, és azóta is fejlesztgetik, csiszolgatják félelmetes paraméterekkel rendelkező autójukat. 
A versenypályáról elnevezett Sarthe egy 6,3 literes, kompresszoros V8-asnak köszönheti erejét, nem is keveset: 622 lóerő és 838 Nm nyomaték áll a műszaki táblában. Ugyanez a motor az előszériás prototípusban még egyszerű szívó kivitelben szerepelt, 510 lóerővel és 650 Nm nyomatékkal. 
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 1
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 19
A jelentős teljesítményugrás csupán egy a több mint száz módosítás közül, amellyel a sorozatgyártás felé araszol a Vencer. Új motorburkolat, áttört C-oszlop, állítható hátsó szárny és egy sor optikai módosítás jelzi az eltérést attól az autótól, amelyről még másfél évvel ezelőtt adott hírt a vezess.hu
A beltérben szénszálas panelek, széles küszöbök, bőr és Alcantara, valamint digitális kijelzők teremtik meg a műfajban kötelező minimalista-funkcionális (de azért nagyon költséges) környezetet. 
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 20
Menettulajdonságokról még nincs hír, de ha figyelembe vesszük, hogy a szívómotoros változat 3,8 másodperc alatt gyorsult volna 100 km/órára, bőven 3,5 másodpercen belüli idővel számolhatunk. A végsebesség 350 km/órára emelkedett. 
Az 1390 kilós Sarthe elöl-hátul kettős keresztlengőkarokon fut, acélcső vázára szénszálas paneleket erősítettek az ütközésbiztonságot speciális méhsejt szerkezetet biztosítják. A 4515 x 1984 x 1190 mm-es autó (tengelytáv 2791 mm) autóból havonta legfeljebb egy darabot készít a manufaktúra. 
A vételár 270 ezer eurónál (84 millió forintnál) kezdődik, plusz adók.
Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született 21