„Szükségünk volt egy kisteherautóra, hogy mindenféle cuccot hurcolásszunk a tesztközpontban ide-oda, és szerettem volna valami csapatépítő tréninget is tartani, hogy megtanuljunk együtt dolgozni. Alapvetően így jött az ötlet” – vázolta Roland Schellenberg, az észak-amerikai Nissan Motors Arizonában működő megbízhatósági részlegének vezetője, amiből persze az is kiderül, hogy kellett a fenének a kocsi, csak valami nagyon kúlt akartak csinálni. 

Az ötletet tett követte. A Nissan Leaf hátsó ajtaját lehegesztették, a C-oszlopot eldobták, a tetőlemezt a B-oszlopnál lehajtották, majd egy Titan pick-up motoros ablakos hátsó kabinfalát hegesztették fel a változatlanul hagyott első ülések mögé. Gyors mérések után kiválasztották a dupla fülkés Navara (Észak-Amerikában Frontier) platóját, széltében 25, magasságában 10 centivel megkurtították, de hosszában pont jónak bizonyult. Az egészet néhány faléccel dobták fel, így igazán időtlen megjelenésű valamit kaptak. 
A vicc kedvéért a hátsó világítást is megbuherálták: a helyzet- és irányjelző maradt, ahogy a hátsó ajtó peremére illesztett, teljesen értelmetlen, de dögös tetőszárny is, benne a harmadik féklámpával. A normál féklámpákat azonban leköltöztették a lökhárítóba, a macskaszemek helyére, és a diffúzorba (mert egy elektromos pick-upon kötelező a diffúzor!) oldalanként 6-6 LED-et illesztettek, amelyek fékezéskor a talajt borítják piros fénybe.