Tudtuk, mégis hátborzongató kimondani: a Mercedes új üdvöskéjének, az AMG GT-nek az átdolgozott technológiája (a két motor nem teljesen ugyanaz, minden sarokszámuk megegyezik) dolgozik a középkategóriás sportszedán bőrében. Igaz, hogy elférjen, kicsit meg kellett nyújtani ezt a bőrt: az első kerékdobok 14-14 milliméterrel szélesebbek, maga az orr 54 mm-rel hosszabban nyúlik előre. 

A vázat több kritikus ponton megerősítették, hogy elbírja a motor gyengébbik kivitelében is 650 Nm nyomatékot. 
Sportautóból származó technológiákkal, látványos kiegészítésekkel, akár 510 lóerő teljesítménnyel megérkezett a C-osztály csúcsmodellje.
Itt a legerősebb C-osztály 81
A C 63 változat 476, a C 63 S pedig 510 lóerős. A kettő között egy tizedmásodpercnyi különbség mutatkozik a gyorsulás terén, két decinyi a fogyasztásban, és tizenöt kilogramm a tömegben – elvileg mindegy tehát, melyiket választja az ember. De csak elvileg: a C 63 S olyan extrákkal teszi élvezetesebbé a vezetést, mint a változó keménységű motorfelfüggesztés (ld. AMG GT), vagy a hétfokozatú automata sebességváltó és a rendszerszintű üzemmódváltó Race (verseny) programja. A sima C 63 mechanikus, a C 63 S elektronikus hátsó differenciálzárat kap, utóbbinak 18 helyett 19 colosak a keréktárcsái, és csak a nagyobb modellhez rendelhető karbon-kerámia fékrendszer. 
Itt a legerősebb C-osztály 82
Most hogy látjuk, valóban nem mindegy, külön jó hír, hogy a két változat számos külső és belső formajegy alapján megkülönböztethető egymástól. Hangzás alapján viszont nem: mindkét modell kipufogórendszerében csappantyú szabályozza a hang erejét és minőségét. 
A biztonsági és kényelmi felszereltségre kell a legkevesebb szót vesztegetni: ezek a C-osztály magas színvonalán állnak, amiről itt olvashatsz minden részletre kiterjedő beszámolót.
Itt a legerősebb C-osztály 83
A C 63 AMG szedánként is jól mutat ám, kattints az alábbi képre a négyajtós galéria megnyitásához!

Itt a legerősebb C-osztály 84