Csúnya háttér előtt autót fotózni bűn. Stúdióban lefotózott autót csúnya háttér elé photoshopolni, úgy, hogy üvöltsön róla a természetellenesség, halmozott bűn. Szerencsére az IMSA nem a fényképszerkesztésből, hanem autók tuningjából él, ahhoz pedig a jelek szerint elég jól ért. 

A német műhelytől általában Lamborghiniket láthatunk, de most kivételt tettek, és a Mercedes abszolút csúcsmodelljét vették kezelésbe. A szénszálas kiegészítők – az oldalsó küszöbtoldatok, az első légterelő vagy a hátsó diffúzor – mellett alumíniumtömbből kimart kipufógóvég és 21 colos felnik szerepelnek a receptben. A beltérben Alcantara, nemes bőr, egzotikus fák és természetesen szénszálas panelek dobják fel a hangulatot. 
Versenyprogram a luxusautóhoz 1
Versenyprogram a luxusautóhoz 11
Ez azonban csak a sallang, a lényeg a motortérben van. A cég módosított motorvezérlést épít be, ami a gyári 585 helyett 720 lóerős csúcsteljesítményt enged, a forgatónyomaték 900-ról 1080-ra nőtt. Hogy ezzel mire képes az autó, azt nem árulta el a műhely, de annak ismeretében, hogy a gyári S 63 AMG alapmodellje 4,4, az összkerékhajtású verzió pedig 4,0 mp alatt ugrik 100 km/órára, félelmetes menetteljesítményekre lehet számítani.