Teljesen átdolgozná jelenlegi termékstruktúráját a Mitsubishi: új szegmensekbe szeretnének belépni, és fontos szerepet szánnak a konnektoros hibrid technológiáknak. Utóbbi a legfontosabb újítás, hiszen 2020-ra minden ötödik autót PHEV hajtáslánccal szeretne értékesíteni a japán gyártó.
Ebben már van tapasztalatuk: egyrészt építettek elektromos üzemű versenyautót, amelyből az akkumulátor és a vezérlés származhat, másrészt az Outlander PHEV személyében már van egy nagyobb helyigényű, de működőképes konnektoros hibrid csomagjuk.
A kompakt PHEV hajtáslánc már a 2016-ban színre lépő. új generációs ASX fedélzetén bemutatkozhat. Ennél kisebb szabadidőmodellt is tervez azonban a Mitsubishi, amellyel a Nissan Juke és az Opel Mokka ellen szeretné felvenni a harcot. Egyes vélemények szerint ez a típus adhatná az alapot a márka új generációs utcai sportautójához, amely a leköszönő Lancer Evo helyébe léphetne.
Képeinken a Mitsubishi XR-PHEV szabadidőjármű-tanulmány 2013-ból.