Mintha csak egy négy kerékre szerelt katonai drón volna: első légterelő, új oldalsó szárnyacskák, módosított légkivezető és légbeömlő nyílások, agresszív hátsó lökhárító, masszív diffúzor, új oldalsó kötények, és még számos további aerodinamikai szerepű karosszériaelem készült szénszálas kompozitból azon a Ferrari 458 Specialén, amelyet a német Mansory vett kezelésbe.
Ezek a komponensek minden bizonnyal a frissen bemutatott Aperta roadster-verzióra is illenek majd. Ennél nagyobb kérdés, hogy akar-e kezdeni valamit a hajtáslánccal a német manufaktúra.
Nem mintha a 4,5 literes V8-as gyárilag 605 lóerőre növelt teljesítménye vagy a három másodperces gyorsulás bármilyen helyzetben kevésnek bizonyulna. Mégis, egy olyan tuningműhelytől, akik gond nélkül hoznak ki 1600 lóerőt a gyárilag 700 lovas Lamborghini Aventadorból, nem várható el, hogy alapállapotában hagyja az erőforrást.
Úgyhogy majd még visszatérünk erre az alaposan felöltöztetett jószágra.