Nem egészen másfél év van csupán a Bentley exkluzív szabadidőjárművének a piaci bemutatkozásáig, így a mérnökök egyre többször merészkednek ki a laboratórium biztonságos mélyéről, hogy a közúton is teszteknek vessék alá a nagy autót. Ezeket a képeket a Nürburgringen készítették az egyik prototípusról, és az álcázás ellenére számos részletre fény derült. 
A jellegzetes, dupla fényszórókat már többször láthattuk, de kissé gyanús, hogy milyen alaposan és precízen fóliázták ezeket körbe: még akár meglepetést is hozhat ez az orrkialakítás, amelynek immár egy kartervédő lemez is része. Hátul óriási, ovális kipufogók és kifejezetten otromba fóliázás uralják a képet. 
Miért tesztelnek egy szabadidőjárművet a Nürburgringen? Talán mert azt a szabadidőjárművet a Bentley készül piacra dobni.
Már kétezret eladtak, pedig se neve, se ára 25
Feltűnően esik a tetővonal hátrafelé; lehetséges, hogy a Bentley szabadidőjárműve a szögletes formák ellenére viszonylag kecses és kupészerű lesz. 
Ami valószínű, hogy a Continental GT V8-as és W12-es hajtásláncai kerülnek majd be a nagy autó orrába, emellett 2017-ben jöhet a konnektoros hibrid variáns, sőt, a cégvezetés nem zárta ki, hogy a szabadidőjármű a márka történetében először dízelmotort kapjon. 
A leendő modell iránt hatalmas az érdeklődés: a gyárba eddig kétezer darab előrendelés futott be a kocsira, a 2016-os gyártásig pedig még ennél jóval többet is lefoglalhatnak az érdeklődők. Az autónak nincs hivatalos ára, a várakozások szerint 55-78 millió forintba kerülhet az óriás.
Már kétezret eladtak, pedig se neve, se ára 26