A Hyundai idén a rali-világbajnokságba is belekóstolt, igazi profilja azonban a drift és a Pikes Peak, amelyeken évről évre egy fenemód átépített Genesis Coupéval indulnak. 

Az itt látható, a Blood Type Racing (BTR) közreműködésével megépített, különleges versenyautó-tanulmány lehetséges felhasználási területéről nem nyilatkozott a cég, de mindegy is, már a puszta látvány is indokolja az autó létezését. 
A rikító piros autón a legfeltűnőbb változás az eszméletlen kerékdob-szélesítés; emellett elöl légterelő, hátul diffúzor és hatalmas szárny, no meg a négy sarokban 19 colos kerekek Toyo abroncsokkal. 
A beltérről nincsenek képeink, de tudni lehet, hogy Sabert versenyülések, sportkormány és egyedi műszerek kaptak helyet a kocsiban. A hátsó ülés ment a kukába, helyén Cusco bukókeret feszül. 
Az autó legizgalmasabb komponense egyértelműen a kétliteres, négyhengeres turbómotor, amelyben kovácsolt hajtókarok és dugattyúk, valamint versenyre optimalizált vezérműtengelyek dolgoznak. Egyedi a szívórendszer, átprogramozták a motorvezérlést, és lecserélték a turbófeltöltőt. Ezeken túl kicserélték a befecskendező- és a kipufogórendszert, és speciális töltőlevegő-hűtőt építettek be. 
Mindezt dinitrogén-oxid befecskendezéssel fejelték meg. A végeredmény: valamivel 800 lóerő feletti teljesítmény. A hatfokozatú sebességváltó versenykuplungot és rövid úton mozgó váltókart kapott. A rugótornyokat kitámasztották, a fékeket is lecserélték.
Száguldás helyett komfortosabban utaznál? Pár éven belül elkészülhet a Hyundai testvérmárkájának, a Kiának a prémium kupé-limuzinja. Katt ide a részletekért.

Két liter, 800 lóerő 1
Két liter, 800 lóerő 7