Kegyetlen borulást rögzítettek a nézők a lengyel „GSMP Magura Małastowska”-ralin. A Mitsubishi Lancer EVO X a töltésoldalnak csapódott, majd onnan durván 10 métert repült, és a másik oldalon ért földet.
Szerencse, hogy épp senki nem tartózkodott ezen a szakaszon, hiszen nemrég láttunk már példát arra, hogy a nézők rossz helyen álltak és közéjük vágódott a versenyautó.
A becsapódás másik szemszögből
A pilóta szerencsére kisebb zúzódásokkal megúszta a brutális borulást
A gyári EVO X orrában egy 2,0 literes turbómotor lakozik, amely 295 lóerőt teljesít. De a lassú kanyarokból való kigyorsítás sem okozhat gondot a pilótáknak, hiszen 422 newtonméter nyomaték segíti őket.
Az autósport szerelmeseinek pár név a beszállítók közül: a futómű a Bilstein/Eibach elemeire épít, a féket a Brembo szállítja, a gyári WRC-hez hasonló szériában 18 colos Enkei felnikkel szerelik az új Evót. Ha valakinek ez nem jön be, kérhet BBS tárcsákat is, de az is hasonlóan nagy, mert kisebb alatt nem fér el a fék, és 245/40 R18-as abroncsokhoz is ez passzol.