Amikor egy mondatban említjük a Ford és drift szavakat, automatikusan Ken Block és az ő Fiestája ugrik be. Nos, amiről most szó van, az valamivel nagyobb, mint egy Fiesta. Illetve nagyobb lesz, amint elkészül…
A Ford F-150 több mint négy évtizede az első számú haszonjármű az Egyesült Államokban, harmincvalahány éven át többet adtak el belőle, mint bármilyen személyautóból. Nem véletlen, hogy a világ legnagyobb tuningkiállítására készülődve nem valamelyik szedánjukhoz vagy mondjuk a világszerte sikeres Focushoz, hanem ehhez a platós kisteherhez nyúltak a gyár szakemberei. 
A driftspecialista ifjabb Vaughn Gittin műhelyével közösen átépített F-150 „terepre, ugratásra és driftelésre” született. Az autó elvileg 305 milliméteres rugóutakat kap, és bár a fülke megmaradt ötszemélyesnek, mind az öt utas különálló Recaro kagylókban foglalhat helyet. 
Egyelőre még csak ez a rajz áll rendelkezésre az autóról; ez alapján inkább tűnik aszfaltra adaptált versenyautónak, mint terepképes szörnynek (mint amilyen pl. B.J. Baldwin Chevy pick-upja), de amint megnyit a SEMA kiállítás (november 4-7.), részletesen beszámolunk minden porcikájáról. Addig is álljon itt emlékeztetőül Vaughn Gittin egyik újabb videója, csak hogy tudd, milyen mérce szerint építik az autót.