A Kawasaki a hetekben leplezte le felfoghatatlanul erős, 300 lóerőre kalibrált sportmotorját. Az egyliteres, négyhengeres blokkot kompresszor erősíti, és létezésére egyetlen mentség akad: hogy a Kawa kizárólag pályahasználatra szánta. 
Így is okozhat persze kellemetlen meglepetéseket egy olyan motor, amely 330 km/óra feletti sebességre képes: csak kérdezzétek meg azt a tesztpilótát, akinek 320 körül egy madár csapódott a sisakjába (az ember túlélte a heves randevút). A balesetről készült felvételt inkább nem mutatjuk meg, eléggé véres, viszont itt van két videó a H2R versenymotorról – egy gyári, lírai, és egy ütősebb, ami a pályán készült.
Most viszont újra elkezdhetünk izgulni: a Kawasaki ugyanis novemberre ígéri a H2R utcai változatának, a H2-nek a premierjét. Még ha nem is lesz 300 lóerős, kompresszora alighanem megmarad, hiszen ez teszi nem csak különlegessé, hanem potenciálisan erősebbé is, mint bármilyen más gyári motorkerékpár – ha nem így volna, mi értelme lett volna ennek a látványos felvezetésnek?