A Mercedes-Benz G-osztályt 1979-ben mutatták be, az igazi terepjáróra vágyók mellett a hadsereget, majd a gazdagokat is meghódította. Elsősorban a németországi eladásoknak köszönhetően a Mercedes a palettán tartja a legendássá vált kocsit, és eddig több mint 2 millió darabot adtak el belőle. 35 éve van piacon, de már a német gyártó is érzi, hogy eljárt a forma felett az idő, a második generáció szinte a kapukat döngeti.
Akadnak azonban, akiket még mindig megihlet a robusztus kocka, például a German Special Custom műhelyében dolgozó tunnigőrületeket. Ők tömték meg szteroidokkal a képen látható G-osztályt. 
Láttál már kék dinoszauruszt? Itt van egy! 1
Láttál már kék dinoszauruszt? Itt van egy! 17
A motorház alatt nem piszkáltak meg semmit, inkább a külsőre koncentrált a csapat, ennek az eredménye lett a királykék fényezés, a fekete tető, az új lökhárítók, egyedi kipufogórendszer és a kiszélesített kerékjáratok. Amire bizony szükség is volt, hogy elférjenek a 22/10 colos felnik (átmérő/szélesség).
Láttál már kék dinoszauruszt? Itt van egy! 18
A peres, utcai abroncsok kissé nevetségessé teszik a terepjárót, sokkal jobb lenne az összkép valami komolyabb terepgumival. De lehetséges, hogy megrendelőnek pont ebben a formában tetszik. Ízlések és pofonok…
Láttál már kék dinoszauruszt? Itt van egy! 19