Noha konkrét számokról nem beszélt, a BMW M projektmenedzsere, Herbert Bayerl szerint a vadonatúj BMW X6 M ugyanolyan köridőt futott a Nürburgringen, mint az előző generációs (E92) M3 kupé. Utóbbi 8 perc 5 másodperc alatt ment körbe a húsz kilométeres Nordschleifén. Az előző X6 M azonos ideje durván 8 perc 25 másodperc volt.
Az eddigi leggyorsabb szabadidőjármű a szintén a közelmúltban bemutatott Range Rover Sport SVR modell volt; ennek 8 perc 14 másodperces ideje a maga nemében félelmetesen jónak számít – illetve számított egészen mostanáig, ha hihetünk a BMW-nek.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A csütörtökön leleplezett, új generációs BMW X6 M nyolchengeres ikerturbós motorja 575 lóerős, forgatónyomatéka 750 Nm, álló helyzetből 4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.