Még néhány óra hátra van a hivatalos világpremierig, azonban már kiszivárogtak az adatok, és micsoda adatok! A Ford és Vaughn Gittin Jr. együttműködésének gyümölcse a Mustang RTR, amelyet két kiviteli szinten tervez kínálni a gyár.
Az első nem több egy agresszív optikai készletnél: első légterelő, hátsó diffúzor, hűtőrácsba integrált fényszórók, hátsó szárny és néhány további gonoszság örvendezteti a vásárlókat.
A második szinten aztán eljön a motortuning ideje. Az Európának szánt 2,3 literes EcoBoost motorba is belenyúltak, a lényeg azonban az 5.0 V8, amely kompresszoros támogatással 734 lóerőre képes. Ehhez a teljesítményhez ültetett futómű is jár, állítható lengéscsillapítókkal és kanyarstabilizátorokkal, a motort külön hideglevegő-bevezetés táplálja, a kipufogót pedig egyedi Magnaflow rendszerre cserélik.
A Ford Mustang RTR talán legnagyobb vonzereje, hogy januártól a Ford hivatalos kereskedői hálózatában forgalmazzák, mégpedig nem csak az USA-ban, hanem a világ több pontján, így várhatóan Európában is.