Az Avantgarde és Exclusive kivitelek után az AMG csomagos C-osztályon volt a sor a Brabus termékfejlesztő műhelyében. Az eleve sportos karakterű modellhez könnyen fel- és leszerelhető kiegészítőket terveztek, amelyek a dögös megjelenés mellett nagy sebesség mellett csökkentik a felhajtóerőt, és így még stabilabbá teszik az autó vezethetőségét.
Az első és hátsó légterelővek szemben nincs valódi értelme a diffúzorbetétnek, hacsak annyi nem, hogy jól néz ki a rozsdamentes acél kipufogórendszer kétszer két végcsöve közé ékelve. A csomagba 18-20 colos keréktárcsák és nagyteljesítményű sportabroncsok is tartoznak; ezeket Bilstein futómű komponensek segítenek az úton tartani. A fémrugós felfüggesztést 30 mm-rel leültették, a légrugós modellekhez pedig szabályozható hasmagasságú rendszert fejlesztettek ki.
Formához a tartalom 1
Formához a tartalom 31
A lényeget a végére hagytuk: a C180 a gyári 156 helyett 177 lóerős lesz a plug-and-play vezérlőelektronikai modultól, az autó 8,4 mp alatt gyorsul százra, a végsebesség 230 km/óra. A C200 teljesítményét 181-ról 225 lóerőre növelték, a modell gyorsulása 7,0 mp, a végsebesség 242 km/óra.