Agresszív pofával menti a Földet a katalógus szerint 2,5 literes fogyasztású hibrid sportkocsi
Fotó megosztása:
A vesék ezen a BMW-n csak dizájnelemek, a levegő nem rajtuk keresztül, hanem alattuk áramlik a villanymotor és az akkuk hűtőrendszerére
Fotó megosztása:
Elöl 131 lóerős villanymotor, hátul 231 lovas benzinmotor dobja össze a 362 lóerős rendszerteljesítményt
Fotó megosztása:
Az alaktényező 0,26, ami szokatlanul jó egy sportautónál (Audi R8: 0,35)
Fotó megosztása:
Széles és lapos, hátul izmosabbnak hat: klasszikus sportos arányok, de alattuk egy áramvonalas cseppforma rejlik
Fotó megosztása:
Minden apró részlet, ív, domborulat tudatos tervezés eredménye
Fotó megosztása:
A hátsó kerék alapméreten csak 215-ös, felárért 245-ös kérhető az i8-ra
Fotó megosztása:
Elöl 195/51R20 az alapméret, a drágább 215/45R20-as
Fotó megosztása:
Tetszenek látni a valójában elkeskenyedő fart a kitolt kerekek és a felső spoilerek között, ugye?
Fotó megosztása:
Alagutat építettek az R8 vállára, hogy simán áramolhasson el mellette a menetszél, de szélesnek hasson a kasztni
Fotó megosztása:
Alumínium alvázon szénszálas plasztik utascella
Fotó megosztása:
Egyfolytában fotózták a népek, amerre csak jártunk vele, elképesztő nagy feltűnést kelt
Fotó megosztása:
Tiszteeeee-legj!
Fotó megosztása:
A szárnyas ajtó könnyen nyílik, könnyen csukódik és nagyon feldobja az amúgy is látványos i8-at
Fotó megosztása:
A könnyű anyagoknak hála 15 mázsa alatt marad a kocsi, egy BMW M4 1572 kiló
Fotó megosztása:
Képes csak villannyal menni, remek a hangja, szárnyas az ajtaja, elég erős a formához, jó vezetni és BMW. Sikersztori lesz belőle
Fotó megosztása:
A Garda-tó partján gyönyörködhettünk a látványban. Ja, a hegyek is szépek
Fotó megosztása:
Napelemmel fedett előcsarnokok Milánó egyik modern irodaépületében: itt indult a program
Fotó megosztása:
Meglepő, mennyire összerakott a kocsi, semmi tanulmányautós nyeklés-nyaklás nem volt benne
Fotó megosztása:
Na ugye, hogy van élet a benzinkorszak után is?
Fotó megosztása:
4,4 a 0-100, 250 a vége
Fotó megosztása:
Az utastér nagy tempónál is csendes, 120 alatt, csak villannyal meg pláne
Fotó megosztása:
Alapvetően olyan minden, mint a többi BMW-ben, de azért van pár meghökkentő részlet. Két szellőzőrostély jobb oldalt, egy középen, például
Fotó megosztása:
230 és 400 voltos váltóáramú töltővel tölthető, egyenáramú gyorstöltés nincs az i8-ban
Fotó megosztása:
A hátsó üléspár egy vicc, kínkeservesen be lehet férni pár percre, de inkább a gyári bőröndszett való ide
Fotó megosztása:
A hátsó üléspár egy vicc, kínkeservesen be lehet férni pár percre, de inkább a gyári bőröndszett való ide
Fotó megosztása:
A hátsó üléspár egy vicc, kínkeservesen be lehet férni pár percre, de inkább a gyári bőröndszett való ide
Fotó megosztása:
A hátsó üléspár egy vicc, kínkeservesen be lehet férni pár percre, de inkább a gyári bőröndszett való ide
Fotó megosztása:
Kényelmes sportülések, de fura, hogy kimaradt a kihúzható combtámasz
Fotó megosztása:
Egyszerre hozza a BMW-s, a sportos, a luxus- és a high-tech hangulatot a kabin
Fotó megosztása:
Előre se egyszerű beszállni, de hátra...
Fotó megosztása:
Vontatni tilos
Fotó megosztása:
Alul aluváz, rajta karbonkasztni
Fotó megosztása:
Nem lehet betelni a formával, a részletekkel
Fotó megosztása:
Két szép felni
Fotó megosztása:
Anakronizmusnak hat a kulcslyuk az űrhajón
Fotó megosztása:
Igazi BMW-orr, de ezeken a veséken nem megy át levegő
Fotó megosztása:
A kocsi használható rossz úton is, a fekvőrendőrökön sem verte oda magát, de földútra azért kár vinni. Egy Galaxy S2 Mini van a kerék előtt, ami nincs 11 centi magas
Fotó megosztása:
Az első futómű: precíz, kemény, német
Fotó megosztása:
Hát ennyi a csomagtartó
Fotó megosztása:
Hát ennyi a csomagtartó
Fotó megosztása:
A töltőkábeleknek tervezhettek volna egy elegánsabb gyári helyet
Fotó megosztása:
HUD-on át néztük a többi tesztautó futurisztikus farát a bemutatón: mint egy számítógépes akciójáték
Fotó megosztása:
Sport módban vörösre vált a műszeregység
Fotó megosztása:
Comfort módban kékesfehérek a fények
Fotó megosztása:
Orrkamera segíti a kifordulást beláthatatlan sarkokon
Fotó megosztása:
Álomautó
Fotó megosztása:
A tükörben is látványos a lebegő légterelő
Fotó megosztása:
Kaptunk egy ilyen hibaüzenetet, de egy leállítás-beindítás megoldotta a problémát
Fotó megosztása:
Kaptunk egy ilyen hibaüzenetet, de egy leállítás-beindítás megoldotta a problémát
Fotó megosztása:
Nagyon látványos autó, feldobja az utcaképet
Fotó megosztása:
Éppen olyan könnyű vele belefutni a bűnbe, mint egy hagyományos sport-BMW-vel
Fotó megosztása:
Lézer-reflektor az alagútban
Fotó megosztása:
A belső világítás fénycsíkjai lehetnek narancsvörösek is, vagy fehérek
Fotó megosztása:
Egy kis baki a navigációtól: itt azért nem mentünk tovább
Fotó megosztása:
Szoknyában kihívás beszállni, de a lány szerint megérte
Fotó megosztása:
i8-parádé, a milánói autóbuzik örömére
Fotó megosztása:
Eleve nem túl jó a kilátás, de a torzító hátsó üveg meg is hullámosítja a képet
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A szárnyas ajtót sokkal könnyebb kinyitni menet közben, mint a hagyományosat és a menetszél se nagyon segít csukva tartani
Fotó megosztása:
7000-ig forog a kis turbós benzinmotor
Fotó megosztása:
Tolatókamera
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Így gyártják a szénszálat a kasztnihoz
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lézerdiódás fényszórók: egy alagútban kipróbáltuk, de nem tűnt nagy relevációnak a gyakorlatban
Fotó megosztása:
Naná, hogy mobilról vezérelhetjük a töltést, előfűtést, előhűtést, ez minden modern plug-in hibrid vagy villanyautó kötelező szolgáltatása
Fotó megosztása:
Benoit Jacob, a vezető dizájner
Fotó megosztása:
Bambuszpadlón áll az i8 a milánói BMW-szalonban, ez is a környezettudatosságot sulykolja a látogatókba
Fotó megosztása:
A fali töltő olyan dísze lehet a garázsnak, mint a nappalinak egy Bang & Olufsen hifi
Fotó megosztása:
i3 flottával vonultunk át a szállodából az i8 flottához. Nagyon fontos ez az i betű a BMW-nek, nemigen spórol a PR-en
Fotó megosztása:
i3 szopizik a napelemekkel fedett kocsibeálló alatt
Fotó megosztása:
A transzferhez adott i3-asban ülök - az is karbonkasztnis és annak is vannak kis gyermekbetegségei
Fotó megosztása:
Hangtalan suhanásból gombnyomásra vagy padlógázra üvöltésre vált az i8
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Brit sajtóértesülések szerint a BMW alapjaiban kívánja átdolgozni az i8 konnektoros hibrid kupét. A cél a sportosabb vezethetőség.
A várhatóan i8S néven színre lépő modell módosított futóművet kap, szélesebb nyomtávval és az energiatakarékosság helyett a menetdinamikára kiélezett, vaskos abroncsokkal. A hátsó ülést súly- és helytakarékossági megfontolásból kidobják, valamint néhány lényeges aerodinamikai változtatásra is sor kerül. A legfontosabb persze a hajtáslánc.
Az alapkivitelű i8 háromhengeres motorjának helyébe egy négy- vagy akár hathengeres turbómotor lépne; előbbi 306 lóerős kivitelben, utóbbi viszont akár az M4 motorja is lehet, 431 lóerővel, annak ellenére, hogy az i8 nem kapja meg az M jelzést.
Megnövelt teljesítményével (az első tengelyt hajtó villanymotorral együtt legalább 500 lóerőre számítunk) az i8S számottevően fürgébb lesz a mostani modellnél; álló helyzetből 3,5 másodperc körül gyorsulhat 100 km/órára.