Optikai tuningra számítottunk, ám ennél jóval többet kaptunk a Subarutól – pontosabban nem mi, hanem a márka japán vásárlói, hiszen a Forester tS minden bizonnyal megmarad belpiacos modellnek.
A látvány már sokat ígér: első és hátsó légterelők, 19 colos alufelnik, ültetett futómű (-15 mm), a beltérben pedig piros cérnával varrott bőr-szarvasbőr ülések, szénszálas  burkolatok és vaskos bőrkormány teremt paprikás hangulatot. A típus megnevezéséből hiányolt STI legalább felirat formájában megjelenik, a hűtőmaszktól az ülések támláján át a sebességmérő lapjáig.
Ha az STI típusjelzést nem is kapta meg, 280 lóerős turbómotorjával nem kell szégyenkeznie kategóriatársai előtt az új Subarunak.
Brutális terepjáró Japánból 23
A plusz zajszigetelés ellenére aligha uralkodik csend az utastérben, amikor beindul a 280 lóerőre hangolt, 350 Nm nyomatékú 2,0 literes boxermotor, ami – itt most mély levegőt tessék venni – fokozatmentes sebességváltón keresztül hajtja a négy kereket.
A váltó hangolását megváltoztatták, akárcsak a futóművét, amely toronykitámasztást és belső hűtésű Brembo fékeket is kapott.
A Forester tS mindössze 300 példányban készül, tegnap óta megrendelhető, a kiszállítás alighanem április végén kezdődik.
Brutális terepjáró Japánból 24