Korábban már láttunk kémfotókat az egy év múlva színre lépő, új 7-es BMW-ről. Ahhoz képest mostanra letisztult az orr és a far kialakítása: elöl szögletesebb hűtőmaszk és karakteresebb LED fényszórók, hátul  a jelenleginél merészebb lámpakialakítás várható – az álcázó fóliázás ellenére szembeötlő a hasonlóság az 5-ös széria zárófényeivel. 
Nem csak fényforrásaiban változik az autó, a talán túlságosan is lesimított előd után határozott törésvonalakra, agresszív részletekre számítunk.
Most először sikerült lencsevégre kapni a BMW új generációs zászlóshajójának a műszerfalát. Jelentős változások lesznek.
Belső információk az új BMW 7-esről 17
Ez egyébként egybevág a műszaki fejlesztésekkel, amelyek nem kevésbé radikálisak: az i3 és i8 kapcsán, a szénszálas anyagok felhasználásáról szerzett tapasztalatokat jó eséllyel a csúcsmodell fejlesztése során is kamatoztatja a BMW, ami könnyebbé, takarékosabbá tehetné a nagy szedánt.
Ami az utasteret illeti, egyelőre nehéz messzemenő következtetéseket levonni, annyi az álcázás a lefotózott belsőn. Ami feltűnő, hogy a sebességváltó karja szokásos helyére, a padlókonzolra vándorolt vissza. A többi részlet ismerősnek tűnik: a hatalmas központi kijelző iDrive tárcsával vezérelhető; a fő műszerpark szintén teljesen digitális.
Belső információk az új BMW 7-esről 18
A képeken a nyújtott tengelytávú változat látható, a széles, dupla kipufogóból ítélve alighanem a széria leendő csúcsmotorjával; ennek mibenlétéről azonban egyelőre nincsenek információk.